moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Döden by snor och extrema böghatare

Kategori: Whatever

Asså nu har det hänt för tredje gången under mina dagar av snuva.
 
När jag har snytit mej har det klickat till i örat, yrslat till i huvet och jag har behövt sätta mej ber för det känns som om jag ska svimma. HÅLLER JAG PÅ ATT DÖ ELLER VA FAN HÄNDER?
 
Nämen det måste ju va för att jag är för homosexuellas rätt att leva och frodas som alla andra som jag straffas så här. Iallafall om man ska tro på Westboro Baptist church.
 

Kommentarer

  • My säger:

    Sköt om dig!

    2013-01-10 | 12:20:05
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se
  • Purre säger:

    Jag blir en ond människa när jag hör deras namn. All min sympati försvinner, jag vill se de jävlarna lida. Jag vill inte vara sån, men människor som lever för att sprida och är stolta över det... De är så vidriga.

    Svar: Jag tycker det är så hemskt att deras barn är med och demonstrerar :(
    Mican

    2013-01-10 | 18:28:07
    Bloggadress: http://www.purrespratstund.com

Kommentera inlägget här: