moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Det här är väl fan det värsta som kan hända!?

Kategori: Whatever

1. Går upp på "morgonen" (nyss), jättesuperduper-trött.
2. Inne i köket, ser att det står massor av glas och koppar i diskhon och ba "måste städa undan innan jag kan finna ro för frukost".
3. Tar upp fetaste koppen och börjar ställa in den i diskmaskinen.
4. SPLASH!
5. Koppjäveln var full med vatten.
 
 
 
VISST ERE DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA!!!!!!????? Om vi liksom bortser från krig och mord och enbenta hundar och sånt.
 
P.S. För att se det från den ljusa sidan - nu behöver jag iallafall inte duscha!
P.S 2. Jo det behöver jag - vattnet va skitigt.  Fan.

Kommentarer

  • Michis säger:

    Värre om det varit kaffe i koppen ;) (som hänt mig ett par gånger)

    Svar: JA FY FAN! Tur jag inte dricker sånt!
    Mican

    2013-07-03 | 21:40:57
    Bloggadress: http://www.michaeala.blogg.se

Kommentera inlägget här: