moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

Jävligt bra bloggar jag läser

Kategori: Whatever

Jag vet ju att ni inte kan få nog av mej och min vishet. Jag räcker liksom inte till för allt ni vill ha ;) Så därför tänkte jag ge er sex... 

...andra extremt najsiga bloggar att läsa. Utan inbördes ordning. 

Orakade flat-feministen Fanny
Analytisk tjej som skriver långa och tänkvärda inlägg. Uttalad kommunist som kommer med najs kritik mot det liberalistiska samhället vi lever i. Underbart radikal.
 
Lady Dahmer
Skriver klockrent om genus och snygghets. Främst henne jag har att tacka för min genusmedvetenhet. Befriande självgod och extrem. 

Laks
Djurrättande feminist som fått mej att tänka till angående mina egna kostvanor. Extremt extrem i djurrättsfrågor (i mina mått mätt) men det behövs!

Schmenus
Skriver bra om genus med mera, men diggar henne framförallt pga att hon uppdaterar så ofta. 

Hanapee
Okej, hon skriver om kläder och sånt tjaffs ibland. Med det faktum att hon är så jävla rolig varvat med en del riktigt djupa och tänkvärda inlägg (ofta feministiska) väger upp för det. Frisk fläkt liksom :)

Johanna
Skriver sjukt vettiga saker. Och är 12 bast. Jag är helt jävla overwhelmed.

Kommentarer

  • Sara Brännholm säger:

    Du borde läsa Nanna Johansson också om du inte redan gör det. Hon är GRYM.
    Tack för dina schyssta ord <3

    Svar: Det gör jag, men hon uppdaterar så sällan ;) Det e du värd!
    Mican

    2013-03-20 | 19:28:19
    Bloggadress: http://schmenus.wordpress.com
  • Laks - den djurrättande feministen säger:

    Har varit inne på Johannas blogg tidigare och daamn vilken upplyst ungdom! Fanny är alltid bra hon också! Har inte läst sådär jättemkt men ska sannerligen börja.

    Svar: Det är helt sjukt!
    Mican

    2013-03-20 | 19:55:18
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se

Kommentera inlägget här: