moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

I'M BACK

Kategori: Whatever

Nämen heeej igen! 

Efter en lång och utdragen politisk dvala är jag nu äntligen pepp igen. Det senaste halvåret har jag dissat nästan all form av feminism, revolutionssnack, fight the power (allt det goda i livet!) och istället levt lyckligt ovetande (nåja, försökt iallafall) i min alldeles egna lilla medelklassbubbla.

Javisst, det va jätteskönt att leva gift, rikt och lagom sällskapligt, ha som största hobby att leta efter söta katter och kolla på halvsexistiska tv-serier, och sen somna utan ångest över fascismens framväxt. Behövde det. Men efter ett tag blev det liksom...lite tråkigt. JAG VILL IN I REVOLUTIONEN IGEN SLÄPP TILLBAKA MIG! Så kände jag och knowing myself vet jag att det bästa sättet att hålla mig uppdaterad är att hålla den här bloggen levande, tvinga mig själv att ta ställning till aktuella händelser. 
 
Och det är förstås roligare att skriva när en får lite publik och respons, så hjälp mig gärna hålla bloggintresset levande genom att kommentera och dela texter ni gillar :) 

SEE YA SOON!

Kommentarer

  • Ida säger:

    Hurra! Du har saknats <3

    Svar: Tack fina du :)
    Mican

    2015-01-08 | 07:56:06
  • pelle pettersson säger:

    kul att du är tillbaka

    Svar: Tack detsamma!
    Mican

    2015-01-08 | 14:30:19

Kommentera inlägget här: