moralfjant

ung & uppkäftig genushäxa

ÄNNU EN BLOGGBEBIS!

Kategori: Whatever

Japp, jag är gravid. Det var inte planerat och jag blev fett chockad när jag upptäckte det. Jag har ju hormonspiral och därav ingen mens så började misstänka det först när magen växte...
 
Jag är i vecka 19 nu så tiden för fri abort har passerat! Upptäckte det iofs tidigare än så och har verkligen brottats med hur jag ska göra. Ni vet ju hur rädd jag är för förlossningar och sånt. Well, so much för min barnfödarstrejk. Det visade sig att jag hade lite barnlängtan ändå. Och killen är också taggad (även om vi båda fortfarande är rätt förvånade, nervösa och hispiga) så det blir nog bra.
 
Tänker dock se till att bli rik så jag kan boka privat barnmorska. Uueeeh fasar för det där. Men magen är mysig och jag mår bara illa ibland :) Tyvärr när jag tränar så blir inte mycket fotboll vilket suger. I övrigt - pepp!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    April april!;)

    Svar: You got me!
    Mican

    2014-04-01 | 16:00:07
  • M säger:

    Alltså kan det här vara ett aprilskämt?? :D förlåt så mycket om det inte är det men jag anar :D är helt paranoid såna här dagar...

    Svar: Du gör rätt i att vara paranoid hehe
    Mican

    2014-04-01 | 16:09:10
  • Aida säger:

    Först blev jag sjukt chockad och glad, sen såg jag kommentarerna innan och blev påmind om att det var 1 april...

    Nu är jag SJUKT nyfiken!!!

    Svar: Det är du va ;)
    Mican

    2014-04-01 | 17:05:44
    Bloggadress: http://www.aidalazarian.blogg.se
  • When Darkness Falls säger:

    Jag svalde det med hull och hår. Nu får du bekräfta eller dementera så jag vet hur jag ska reagera ;)

    Svar: Jag dementerar!
    Mican

    2014-04-01 | 17:49:39
    Bloggadress: http://wdarknessfalls.wordpress.com/
  • Fine - en 21årings syn på sex, kärlek och relationer säger:

    Men gud!! Satt helt i chocktillstånd och visste varken ut eller in.. men sen mindes jag.... april april ;) (riiight??)

    Svar: ;)
    Mican

    2014-04-01 | 20:13:27
    Bloggadress: http://liberfine.se
  • Nathalie säger:

    Fan vad du ljuger. Igen ;)

    Svar: Hihihihih
    Mican

    2014-04-01 | 21:33:19

Kommentera inlägget här: